חדשות

יורחב שיתוף הפעולה בין "וולפסון" והפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב

מנכ"לית בית החולים וולפסון, ד"ר ענת אנגל, הצביעה על עלייה במספר הרופאים הבכירים המכהנים במינוי קבע בפקולטה בתל אביב

ד"ר ענת אנגל, מנהלת "וולפסון". "תפקידה של הביקורת לשפר ולייעל דרכי עבודה ולא לצלוב בעלי תפקידים". צילום: דוברות בית החולים

דיקן הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אהוד גרוסמן, ומנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון בחולון, ד"ר ענת אנגל, סיכמו בפגישה שקיימו אתמול (ד') על הרחבת שיתוף הפעולה בין שני המוסדות.

בפגישה נוספת עם מנהלי מחלקות ויחידות ב"וולפסון" המכהנים במינוי קבע בפקולטה, אמר פרופ' גרוסמן: "בית החולים וולפסון מאוד חשוב לנו. יש כאן שיעור גבוה במיוחד של רופאים במינוי בפקולטה לרפואה, ביחס לגודלו. יש כאן כוחות מצוינים שיכולים לקדם אותנו ואנחנו מעוניינים בשיתוף הפעולה שלכם."

הרחבת שיתוף הפעולה תהיה בכמה תחומים, ביניהם: רפואת ילדים, רפואת נשים, רפואה פנימית, כירורגיה כללית, אורתופדיה, אורולוגיה, רפואת ריאות, אף אוזן גרון ונוירולוגיה.

בין הרופאים הבכירים שגם מכהנים במינוי קבע בפקולטה: פרופ' קובי בר, מנהל אגף הנשים והיולדות ב"וולפסון" המכהן כיו"ר החוג לגינקולוגיה ופרופ' אילן דלאל, מנהל מחלקת הילדים המשמש גם כסגן דיקן הפקולטה לרפואה.

ד"ר אנגל ציינה כי "פיתוח מחקר, אקדמיה וחדשנות הם בין היעדים המרכזיים של המרכז הרפואי וולפסון בדרכו להיות מרכז רפואי מוביל. כפי שציין הדיקן, כבר כעת, אנו רואים עלייה במספר המינויים האקדמיים ובעשייה המחקרית. אני מאמינה שזו תחילתה של מגמת צמיחה, בתחום שימשיך לפרוח ולגדול".

נושאים קשורים:  ד"ר ענת אנגל,  הפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א,  חדשות,  פרופ' אהוד גרוסמן,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
10.02.2019, 17:49

משבח התפתחות זו. ממליץ להרחיבו למחלקות נוספות