מינויים

ד"ר עדו נחמני יוביל את תחום הכירורגיה ההפטוביליארית ב"שיבא"

הכירורג הבכיר, מומחה בהשתלות איברים ובכירורגיית כבד, לבלב ודרכי מרה, מצטרף לצוות הכירורגים של מחלקת כירורגיה ב' במרכז הרפואי בתל השומר

ד"ר עדו נחמני. "השאיפה היא לפתח תכנית השתלות כבד". צילום: דוברות "שיבא"

הכירורג הבכיר ד"ר עדו נחמני מצטרף לצוות הכירורגים של מחלקת כירורגיה ב' במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. ד"ר נחמני יוביל את תחום הכירורגיה ההפטוביליארית (כבד ודרכי מרה) ב"שיבא".

ד"ר נחמני סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת תל אביב בשנת 1998 והתמחה בכירורגיה כללית ב"איכילוב". ב-2007 יצא לאוניברסיטת פיטסבורג בארה"ב, שם סיים שתי התמחויות-על, תחילה בהשתלות איברים ובהמשך בכירורגיית כבד, לבלב ודרכי מרה. בין השאר, השתלם בכריתות כבד ולבלב בשיטות לפרוסקופיות ורובוטיות.

לאחר שובו ארצה ב-2010 עבד כרופא בכיר במחלקת כירורגיה ב' ב"איכילוב", שם הקים את השירות הראשון בארץ לניתוחי כבד בגישה לפרוסקופית וביצע מאות כריתות כבד בטכניקה זו. במקביל, תחומי העניין שלו כללו ניתוחי כבד ולבלב לגידולים מורכבים המחייבים כריתות ושחזור של כלי דם. לאחר כשלוש שנים, מונה למנהל המחלקה.

ד"ר נחמני: "שאיפתי היא להמשיך להוביל את 'שיבא' למצוינות בכירורגיית כבד ודרכי מרה, ולפתח תכנית השתלות כבד שתהווה חלק בלתי נפרד ממרכז ההשתלות המוביל של המרכז הרפואי".

פרופ' מרדכי גוטמן, מנהל מחלקה כירורגיה ב': "אני מלווה את הקריירה של ד"ר נחמני מאז היותו סטודנט. בנוסף להיותו רופא, מורה ומנתח מצוין, הוא תמיד התבלט במנהיגותו ונועם הליכותיו. אני משוכנע שהוא יהיה נדבך משמעותי בכירורגיה של 'שיבא'".

פרופ' ארנון אפק, משנה למנהל המרכז הרפואי שיבא, בירך את נחמני על הצטרפותו ואמר: "ד"ר עדו נחמני הוא מבכירי הרופאים בישראל ומוביל בעל שם עולמי בתחום הכירורגיה ההפטוביליארית. הצטרפותו לצוות הכירורגיה היא מכפיל כוח משמעותי – הן בהכשרת הדור הבא והן במתן המענה הרפואי המצוין למטופלינו. אנו שמחים ומברכים אותו על הצטרפותו".

נושאים קשורים:  ד"ר עדו נחמני,  פרופ' ארנון אפק,  פרופ' מרדכי גוטמן,  כירורגיה,  כירורגיה הפטוביליארית,  חדשןת,  בית החולים שיבא,  חדשות,  מינוי
תגובות
אנונימי/ת
11.08.2020, 08:33

כירורג מוכשר ויוצא דופן ביכולותיו ואדם חביב ביותר.
ההפסד הוא של בית החולים איכילוב
בהצלחה !

אנונימי/ת
13.08.2020, 04:22

ברכות והצלחה