מינויים

מונתה מנהלת חדשה למכון האונקולוגי של השד ב"שיבא"

ד"ר עינב נילי גל-ים, מומחית באונקולוגיה ובסרטן שד, מונתה לתפקיד: "לכבוד הוא לי להמשיך את דרכה של המנטורית שלי, פרופ' בלה קאופמן"

ד"ר עינב נילי גל-ים, מנהלת המכון האונקולוגי של השד ב"שיבא". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר עינב נילי גל-ים מונתה למנהלת המכון האונקולוגי של השד במרכז הרפואי שיבא בת השומר. ד"ר גל-ים החלה את עבודתה במכון האונקולוגי בשיבא ב-2007. בסיום התמחותה המשיכה לעבוד כרופאה בכירה במכון השד וב-2012 מונתה למנהלת יחידת אשפוז יום במכון האונקולוגי. חמש שנים לאחר מכן, מונתה גם למשנה למנהלת המכון האונקולוגי של השד.

המפגש הראשון של ד"ר גל-ים עם המרכז הרפואי שיבא אירע בשנת 1996, במהלך לימודי הרפואה, כשלמדה לתואר PHD אצל פרופ' גידי רכבי. לאחר שסיימה את לימודיה ופוסט דוקטורט בחו"ל, חזרה ד"ר
גל-ים ל"שיבא" והתחילה התמחות באונקולוגיה ובטיפול בסרטן שד.

על מינויה אמרה: "אני גאה ונרגשת  להתמנות לניהול מכון השד ומתכוונת להמשיך להוביל אותו לשיאים והישגים נוספים ברמה המקצועית, המחקרית והאנושית. אמשיך לפתח את שיתוף הפעולה ההדוק עם כלל היחידות המטפלות בחולות סרטן השד במסגרת התכנית הרב תחומית שהקמנו בשנה שעברה, ולקדם באמצעותה את האבחון והטיפול לרווחת המטופלות".

עוד הוסיפה: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לפרופ' בלה קאופמן – המנטורית שלי ומי שלימדה אותי כל מה שאני יודעת על סרטן שד ועל רפואה חומלת. המכון האונקולוגי של השד התחיל מפרופ' קאופמן, שבנתה אותו בדמותה ובצלמה, ובזכותה הוא הפך למה שהוא כיום. לכבוד הוא לי להמשיך את דרכה".

נושאים קשורים:  ד"ר עינב נילי גל-ים,  שיבא,  פרופ' בלה קאופמן,  פרופ' גידי רכבי,  מינוי,  חדשות,  סרטן שד
תגובות
אנונימי/ת
09.04.2021, 09:22

כאשר יש יותר מדי תפקידים התיפקוד הופך לירוד.
כבר כעת יש סמנים שהאיש חנטריש

אנונימי/ת
09.04.2021, 13:57

מקום זמן לעשות !

מזל !