חדשות

רופא מרדים נאשם בניסיון רצח: תקף בשוקר ובמזרק עם חומר קטלני

על פי כתב האישום, הרופא אסף קרפל ניסה לרצוח את בן הזוג הנוכחי של רופאה שדחתה את חיזוריו באמצעות חומר הרדמה קטלני ושוקר חשמלי

"הרופא גנב מבית החולים שבו הוא עובד שני מזרקים וחומר שבכוחו להמית אדם". צילום: אילוסטרציה

הבוקר (ד') הגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי כתב אישום כנגד הרופא המרדים, אסף קרפל בן 37 מקריית אונו, שניסה לרצוח את בן הזוג הנוכחי של חברתו לשעבר. כתב האישום מגדיר את המעשה ניסיון לרצח. כמו כן, הוא מואשם בשתי עבירות נוספות.

קרפל ניסה לרצוח בעזרת חומר הרדמה, במזרק ושוקר חשמלי. כתב האישום מפרט את מה שאירע: "הרופא המרדים התפרץ למקום מגורים ופגיעה בפרטיות. ניסה לפגוע בבן זוגה של רופאה, אותה הכיר במסגרת עבודתו כרופא מרדים. בין השניים נוצרו קשרי חברות. אולם, הנאשם נהג לדרוש בקרבתה של המתלוננת, לעקוב אחריה, להמתין לה ליד רכבה, לקנות לה מתנות ולשלוח לה הודעות ומיילים שבהם פירט בפניה את אהבתו אליה ואת רצונו בקשר חברי או רומנטי עימה.

"באחד הימים, כאשר נפגשו השניים במטרה ללמוד יחדיו, ניצל הנאשם הזדמנות שבה יצאה מהחדר בו שהו, נטל את מכשיר הטלפון של המתלוננת ושלח למכשיר הטלפון שלו תמונות אינטימיות שלה. בהמשך טען בפניה כי בן זוגה הנוכחי מפיץ תמונות אינטימיות שלה. בשלב מסוים, החליט הנאשם לעשות מעשה ולהביא למותו של בן זוגה של המתלוננת. לצורך כך גנב את מפתח ביתה ובנוסף גנב מבית החולים שבו הוא עובד שני מזרקים וחומר שבכוחו להמית אדם במידה והוא ניתן שלא במסגרת טיפול רפואי בבית החולים ותוך ניטור באמצעות מכשיר החייאה.

"הנאשם בירר לגבי מועדי התורנויות של המתלוננת כדי לדעת מתי אינה צפויה לשהות בביתה. באחד הימים שבהם ידע כי המתלוננת נמצאת במשמרת בבית החולים, הגיע הנאשם ברכבו לביתה ביודעו כי בן זוגה נמצא לבדו בבית. הנאשם נכנס לבניין שבו מתגוררת המתלוננת כשהוא מצויד בפרטי לבוש שנועדו לטשטש את זהותו, החזיק בשוקר חשמלי, במצת, סכין רפואית (סקלפל) וכן את המזרקים ובהם החומר המרדים".

כתב האישום מתאר כיצד "הנאשם הגיע לפתח ביתה של המתלוננת והמתין מחוצה לו מספר שעות, עד שבשעת לילה מאוחרת פרץ לדירה באמצעות מפתח אותו גנב ממנה מבעוד מועד. הוא הגיע אל חדר השינה, שם ישן באותה העת בן זוגה של המתלוננת, התנפל עליו והפעיל לעברו שוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה להזריק לו את החומר מהמזרקים. כתוצאה מהמעשים התעורר בן הזוג והחל להיאבק בנאשם עד שהצליח להשתחרר מאחיזתו. לאחר מכן עזב הנאשם את המקום".

נושאים קשורים:  רופא מרדים,  אסף קרפל,  כתב אישום,  נסיון רצח,  חדשות,  פלילים
תגובות
29.07.2021, 12:57

לא היה עובר שלב ב׳ בהרדמה.. חיזור גורלי..

אנונימי/ת
29.07.2021, 15:47

דרמה מטורפת, אבל כתובה כל כך משעמם שכמעט נרדמתי.

אנונימי/ת
29.07.2021, 19:13

הדרמה הופיעה כך בכתב האישום... או שה"אנונימית" גם על חומרי הרדמה?