חדשות

40 מיליון ש"ח יוקצו לתכנון בית חולים באזור באר שבע

כן יוקצו כמה מיליונים לקידום שיתוף הפעולה בין סורוקה לאוניברסיטה תוך שילוב יחידות טכנולוגיות של צה"ל בפרויקטים שונים הקשורים בנושאי בריאות ורפואה עבור תושבי הנגב

באר שבע. בית חולים נוסף ע"ש שמעון פרס

הממשלה צפויה לאשר היום (א') בישיבתה השבועית את תכנונו של בית חולים ציבורי נוסף בנגב וכן את הרחבת הפעילות של המרכז הרפואי סורוקה עם אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע כחלק מהתוכנית "לחיזוק הנגב" שלה יוקצו חצי מיליארד שקלים. לפי דיווח של איתמר אייכנר ב-Ynet.

התוכנית גובשה על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ ושר האוצר אביגדור ליברמן ובמסגרת זו גם נכלל מעבר בסיסי צה"ל ממרכז הארץ לדרום.

לפי הדיווח, לתוכנית התיכנון של בית החולים הנוסף יוקצו 40 מיליון שקלים. כן יוקצו כמה מיליונים לקידום שיתוף הפעולה בין סורוקה לאוניברסיטה תוך שילוב יחידות טכנולוגיות של צה"ל בפרויקטים שונים הקשורים בנושאי בריאות ורפואה עבור תושבי הנגב.

נושאים קשורים:  חדשות,  באר שבע,  בית החולים סורוקה,  אוניברסיטת בן גוריון
תגובות
אנונימי/ת
16.11.2021, 11:59

הגיע הזמן לבית חולים נוסף בדרום!

אנונימי/ת
16.11.2021, 12:19

הגיע להשקיע את 40 מליון השקלים לא בתכנון אלא בחיזוק בית החולים סורוקה. ליצור שלוחות שלו במקומות יותר מרוחקים ולא רק בקמפוס אחד. לא ליצור כפילות של מערכות בעיקר אדמיסטרטיביות בזבזניות.

אנונימי/ת
16.11.2021, 13:13

בי״ח סורוקה לא זקוק לשלוחות. סורוקה, ובעיקר ההנהלה שלו, זקוקים לתחרות!

אנונימי/ת
18.11.2021, 06:00

למה לא לומר את האמת? בונים בית חולים בגלל צה"ל - לתת שירות רפואי לכל החיילים בבסיסים בדרום שהועתקו לשם מן המרכז. לא היה עדיף לתגבר את חיל הרפואה ולבנות בית חולים צה"לי ? הרי זהו תקציב שירד לטמיון ולא ישרת את האוכלוסיה שלה הוא היה מיועד באמת!!

אנונימי/ת
18.11.2021, 06:02

מיהם הרופאים החדשים? מאין הם מגיעים? רמת הרפואה תרד לביבים, ראו הוזהרתם