חדשות

השר הורוביץ ייפגש עם מנהלי מחלקות ב"העמק" הטוענים לאפליה

ב"העמק" מקווים שהפגישה עם שר הבריאות תניב פתרון למשבר עם הנהלת ה"כללית" ובית החולים יוכרז כמרכז רפואי אזורי

המרכז הרפואי העמק בעפולה. צילום: דוברות בית החולים

שופט בית הדין לעבודה בנצרת מירון שוורץ העניק בסוף השבוע תוקף של פסק דין להסכם גישור שהושג בין ד"ר זיו רוזנבוים, מנהל המרכז הרפואי העמק בעפולה, לבין הנהלת שירותי בריאות כללית. סוכם שד"ר רוזנבוים יסיים את תפקידו כמנהל "העמק" ויעבור לנהל את מערך ניהול הסיכונים בקופה.

המהלך הזה משלים חלק מהמאבק שמתנהל באחרונה בין מנהלי המחלקות ב"העמק" לבין הנהלת הקופה. הרופאים טוענים לאפליה, להזנחה ולקיפוח של בית החולים מצד הנהלת ה"כללית" על רקע שינוי בהחלטות קודמות שקיבלה ההנהלה הקודמת של הקופה בכל הנוגע לקידום בית החולים והרחבת השירותים הניתנים בו.

על פי דיווח של רן רזניק ב"ישראל היום", שר הבריאות ניצן הורוביץ וועד מנהלי המחלקות בבית החולים העמק ייפגשו הבוקר וזאת לאחר שביום שישי בכנס שבו השתתף בכפר בלום, התייצבו הרופאים ובידיהם שלטי מחאה בהם נאמר בין השאר: "די לאפליית תושבי צפון, העמקים והגליל" ו"הבריאות בפריפריה שווה לביטחון", "הרפואה בצפון היא פניה המכוערות של הממשלה".

פרופ' דורון קופלמן, מנהל מחלקה כירורגית ב"העמק" ומראשי המאבק, הביע תקווה שהפגישה עם שר הבריאות תניב פתרון למשבר ובית החולים יוכרז כמרכז רפואי אזורי, על כל המשתמע מהמעמד הזה: תקציב, הרחבת שירותים וציוד משוכלל.

נושאים קשורים:  שר הבריאות ניצן הורוביץ,  שירותי בריאות כללית,  ד"ר זיו רוזנבוים,  פרופ' דורון קופלמן,  חדשות,  המרכז הרפואי "העמק"
תגובות